Kylläpä aikaa rientää..Mulla tänään siis ainokainen vapaa ja huomenna taas alkaa työt. Luojalle kiitos ei niitä ole luvassa kuin muutama päivä ja sitten onkin useamman vapaapäivän aika. Tänään heräsin jo ensimmäisen kerran Rokkarin kellon soidessa aamusella klo 5, mutta onneksi Uni-Masa antoi uuden tilaisuuden ja sain kuin sainkin nukuttua 9 asti. Olotila on aivan erinomainen noiden yöunien jälkeen. Arkisin kun ei tule nukuttua yössä kun max. 4.5 tuntia..Mä kun en osaa mennä nukkumaan klo 8 illalla, vaikka herätys olisi kuinka aikainen hyvänsä =) Iltasella tulee kaivauduttua sänkyyn n. klo 23 ja kuitenkin herätys on jo puol 4. Tosin sen ajan nukun erittäin sikeästi, kun ei tarvitse tuhlata aikaa turhaan pyörimiseen sängyssä, eli uni saapuu saman tien.

<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

 

Mitäpä meille muuta. Hääpäivä oli ja meni. Yllättäin Rokkari sen unohti täysin. Ei ole muistanut yhtäkään meidän kihla- tai hääpäivää, joten lahjoja ei ollut mulle luvassa. Itse taas muistan joka ikisen päivän ja yleensä myös Rokkaria jollakin pienellä muistolla aina kyseisenä päivänä. Nyt sai sitten kauan kaivatun moottoripyörän...Ostin koruliikkeestä sellaisen prätkäpossun =) Valmistettu tinasta ja on melkoisen näyttävän näköinen. Lompakkoon ei tullut kovin isoa koloa. Mun mielestä kuitenkin ajatus ja muistaminen on tärkeämpää, kuin lahjan hinta. No eipä passaa valittaa..Itsepähän olen rakkaani valinnut! Ja toki onhan yhdessäolo kaikkein arvokkain lahja, mutta kuitenkin muistaminen on mun mielestä mukava tapa.

 

Nyt menen kotitöiden kimppuun. Viikon varrella kertyneet pyykit odottelevat, villakoirat juoksee nurkissa ja tiskari on täynnä puhtaita kippoja, jotka eivät ikävä kyllä itsestään mene kaappeihin. Tässäpä kaikki taas tällä erää…

 

Ihanaa viikonloppua kaikille!

 

-Bööna-

 

Lopuksi vielä muutama kuva tuosta prätkäpossusta...

1275700.jpg

1275701.jpg